sämst bussar också!

God mat och fika hemma hos mormor&morfar, sedan mysig kväll i bomhus hemma hos D! Höll på å somna där!
Trött som fan, hehe inte van att vara uppe sådär tidigt som imorse kombinerat med så lite sömn som jag fick inatt. Man blir väldigt trött :) Sov så dåligt för att jag kom hem så sent igår kväll-
Ligger åh slökollar på SATC nu som vanligt :)

Bussarna har börjat med nå sjukt system så nu när jag ska till stan så måste jag byta buss i sätra centrum, likaså när jag ska hem. Tillåt mig att skratta högt: hahahaha 
min brorsa och jag höll på att krivera idag när vi skulle in till stan, vi tyckte systemet var så knäppt!

-var inte det den sämsta lösningen xtrafik någonsin kommit på? :S Dom bussarna går inte ens i anslutning till varandra och har inga exakta tider :S dom bara kör sina varv. igetjärn - sätra centrum & sätra centrum - rådhuset.
Ska börja åka  10an!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0