sämst inlägg

Blev hem till mormor&morfar efter jobbet och åt maaaaaaat! Var nice!
Sen har jag varit hemma bara, tryckt i mig min halva semla som jag hade kvar sen igår och kollat på lyxfällan! Som jag antog typ igår så hände det verkligen inte så mycket idag!!!!!!!
öööh. Jag har bäddat rent, nu ska jag försöka sova inom dom närmaste två timmarna iallfall. Man måste vara realistisk.
Ni som är trogna läsare till min fjant-blogg vet att jag ahr klagat över att jag har så jäkla ont i ögat!!! DET HAR JAG NU MED!!! det har kommit tillbaka, gör mest ont när jag blundar och när jag har sovit och ska öppna ögonen igen, sämst  för då vill man ju liksom bara sova vidare.
Öh, är kär i my life would suck without you-låten.

över och ut



saknar na jö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0