SAY WHATEVER

haft en mysig kväll!
Gick till bibblan och lånade lite böcker, sen gick jag och solade!
När jag kom hem lagade jag lite maaaaat, sen la jag mig i badet och lät tiden flyga :)
Super, verkligen!
Sen har jag bäddat ner mig i soffan med täcket, datorn och morotsstavar&dipp.
Nu är det sex&the city på tvn och till det blev det lite té!
Är inte alls taggad för att kliva upp tidigt imorrn och åka och öppna!, men det brukar bli kul och Sandra börjar klockan 10 så då blir det fart ;)

Ska jobba 7.45-16 imorrn och klockan 17 är det möte med DS (Distriktsstyrelsen) på moderaternas kansli! Tur att det ligger nära. Tänkte kila dit lite tidigare så att man hinner, som claes uttryckte det, dricka kaffe och snacka lite skit! dessutom är det två stycken som också blev invalda i styrelsen som jag inte träffat än!!!!!!!


Så kommer i princip gå dit direkt efter jobbet!
Får se hur lång tid det tar och vad som händer efter det :) Pjuh känner mig redan helt slut! Men det kommer ju bli superkul, fast känns som en väldigt lång dag! Hoppas på att frå träffa min love på eftermiddagen, eller typ slänga mig i ett solarium :)

Jag är fortfarande helt kär i min klänning från H&M, visar kanske bilder på det jag fick hem, imorrn.


Dö trött, måste sova! Kaffebryggarn är laddad tills imorrn, tur det!

Kommentarer
Postat av: Fanny Bunny

gud vilket fint hår! :D

2009-03-25 @ 15:37:06
URL: http://fannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0