ses sen igen

hej sunshines!
Ska ut på supernöridgt uppdrag till bibblan och hitta en bok som är läsbar!!
Sen hade jag tänkt att lägga mig i ett solarium och sova ett tag!
Har hämtat ut en superfin klänning från hm som jag tänkte ha på lördag, men det är en sommarklänning så man ska liksom vara brun när man har den! så sooola.



Haha blev en askul dag på jobbet för Sandra och jag ska vara med i reklambladet nästa vecka, haha jag ska stå och grilla och hon ska sitta och äta, vi knäppte korten idag på jobbet! hahhaa
Fast det var skjukt svårt för jag var tvungen att föreställa mig grillen för det klipps ihop sen, så stod där med grillspaden i högsta hugg. haha. jaja. Jag får lägga in en bild och visa sen  :D
jätte kul, och vi skratta så vi höll på åh falla ihop!!!!

nej. nördigt var ordet, hörs sen, har mycket att tillägga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0