öh whut?

Öh jag har typ inget att göra idag, finns inte så mycket att göar heller. Ska inte jobba förrän klockan 16. fram tills dess ska jag göra vad? dricka kaffe och typ hetsa något!!!
Skrev klart kandidaturen igår och fick respons direkt av Stefan Andersson som sitter i valbeedningen.
Iår är det rekordmånga som kandiderar , men jag tycker det är kul att ställa upp i vilket fall så får man se hur det går

Blev en kul jobbdag igår precis som jag misstänkte, jag, Wickan och Johan Sandström i kassan ;D Kan inte bli annat än bra det!
Idag blir nog inte lika kul dock , hehe men jaja det kan ju inte vara bra jämt!!!!!
Igår slutade TOMAS på jobbet också :( Det var väldigt sorgligt för han var typ den enda normala! Dessutom var han alltid så nöjd och glaaad! han hade bakat jättegoda kakor till oss för han vet vilka suckers vi är på fika :d
Kommer i vilket fall sakna han mycket. Men han ska flytta till stockholm och bli brandman och det var ju himla kul att han kom in på det för det var jättemånga som sökte och dom skulle bara ta ut 12 stycken eller så!!! gr8!
an lovade att komma och hälsa på oss iallfall :)

Hm när jag tänker efter så har jag nog något att göra idag trots allt, måste skriva en lista till Janne om vilka datum jag inte kan jobba framöver, vilka är en hel del! Han blir så glad om man lämnar in sånt i tid! Måste även fudnera på om jag ska ha någon semester över huvud taget?
Det skulle vara skönt, men allt kostar ju! ;)



Imorgon ska jag rotfylla en tand och det är jag sjukt nervös över. Kommer nästan en tår när jag tänker på det, hehe har så extremt känsliga tänder och tandkött så minsta lilla gör svinont. Men det ska nog gå bra, eller vad tror ni?
Sen hade jag tänkt hämta ut två par skor jag klackat om (äntligen, att man aldrig kommer sig för med det?)
Troligtvis ska jag sedan till John Bauer och kampanja lite med muf. värva lite nytt folk ;) Ingen av er som är sugen?
Haha men jag går bara dit om bedövningen släpper i skaplig tid! Annars sätter jag mig på bibblan och läser engelska tidsskifter!! typ!

Har kommit in i nån period då jag är sjukt sugen att åka som aupair igen. Kanske kan söka universitet, komma in, hoppa av, behålla min plats och dra iväg? Men det känns onödigt, ser ju trots allt fram emot att börja plugga!


HIPP LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0