if you seek amy

jag har faktiskt bloggat en del idag men det tycks inta ha blivit uppdaterat!
Sitter här och tjockar i soffan och klappar min nya vänn katten, vi har blivit vänner nu!


Idag är förövrigt en deppig dag, hehe man måste få ha sånna dagar ibland! tänkte deppa riktigt mycket hela kvällen så jag kan var glad imorrn igen. Måste upp astidigt för jag börjar klockan 7, så jag får skynda mig att deppa för jag måste sova snart! 
Idag har jag inte gjort nånting alls i princip, var med mamma och lämna tillbaka en tröjja på stan, sen gick jag och sola. Sen när jag kom hem igen smällde jag i mig massa våfflor och chips och kollade på Tyra banks show innan jobbet!  tjockt!
Det gick fort att jobba idag. Johan Sandström var snäll för engångs skull, jag citerar "Hoppas du misslyckas med det där provet så att du kan jobba kvar här hos oss" hahaha, fast det kan man ju visserligen tolka på två sätt, men jag tog det som att han ville ha kvar mig på jobbet :D jag lyser upp liksom med min stjärnglans. Visst?
klart.

Saknar väldigt många just nu, ska relaxa till lite Winnerbäck, väntar på sex & the city, det borde börja snart!


Är den inte kanon?
sovgott babes, imorr nska jag var glad, lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0