pusssssssss

jag sov tills halv 2.
Inte okej!!!!! 12 timmar blev det, men det var så jäkla välbehövligt!!!!


Åh bästa låten just nu, lyssna medans ni läääser

Fjortisdunk sa Kongen, och Jim klagade också, men neeeeeeeej den är braaaaaaa förstår ni.

igår gjorde jag ett test i en tidning på jobbet
 jag fick flest C, och alltså blev jag han den stora killen på bilden, hahahha ASLÄSKIG. blev lite rädd för mig själv.
När jag kom hem blev det trevlig läsning medans jag tryckte i mig en hel ask med Noblesse :D me like it
 
Ds-mötet igår var trevligt, jag gillar folket där. Jag är så jäkla glad att jag gick med, OCH hamnade i styrelsen dessutom, jag tycker det är coolt, från att inte känna någon, gå med helt själv, sen sitta i styrelsen med hel-bra människor. toppen!

Nu kom både mamma och lillebror (som förövrigt blivit typ 2 meter i thailand) hem. MYS. haha mamma sitter och gör nå matlistor och Eric dunkar nå fjortispop och jag softar. Lite halvnostalgi.

puss

Kommentarer
Postat av: MUFare

haha vi gillar dig med!

2009-03-30 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0