måndag. då kör vi igen

Lördagen bjöd på party hemma hos sandra som så snällt kom och hämtade mig efter jobbet! Vi var en hel drös med tjejer + jimi så det var supernice. Jag Melinda och Sara dissade slick i lördags och gick före till hangloose istället. Det var ganska kul där faktiskt. Fast det var ju inte på topp förståss.
Jag gjorde sällskap med Sara på bussen. Sara är en jättesnäll tjej som jag lärt känna genom Sandra! Jag åkte iallfall vidare till bomhus när hon klev av på brynäs så åkte jag hem till D och joinade han i sängen. super!

Igår hände inget speciellt, satt och gjorde ingenting ett tag tills mamma och jag åkte till valbo, sen åt vi kinamat och sen åkte jag till bomhus och kollade nå stört, kul program som heter wipeout, sen blev det Beck!!!

Min stackars bror tycks ha blivit sjuk, fått vattkoppor eller liknande stackarn, han som ska till thailand på fredag och allt!!!!! Och stackars mig som är så jävla bacillrädd. haha har redan börjat tvätta allt. tvättar händerna var femte minut. Speciellt utifall det inte är vattkoppor, för det har jag redan haft, men är det nå annat så kan det ju va farligt och jag vill inte smittas!!!
Men stackars han.

dagens planer:

Skriva klart min kandidatur
betala resan
Göra lite tvätt och städ
Boka buss till stockholm 4 April.
Jobb 17.14 - 22.15




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0