måndag

tjuhu
Sorry för dålig update!
I fredags åkte jag hem till D, kollade lets dance bland annat och lite annat på tvn. Nice fredag!
Sämst bara att CarlJan åkte ur LetsDance :(  Men Elin har lovat mig mat och champange ändå :D
Somna ganska tidigt, jag sov hur bra som helst, och säkerligen 11-12 timmar den natten :D såå nice.


Lördag skulle jag jobba 15-22, helt okej. Senare blev det halvspontan utgång, åkte hem till Carro i Sätra, där Melinda var, men även Calle, haha vilken chock.
Jag hade tidigare på dagen fått ett paket av han och fredde, hahaha men det får jag berätta om i ett annat inlägg för nu orkar jag inte knäppa kort och grejja.!! Men det var lyckat.
Åkte kareoketaxi in till stan och hamnade på Goya.
Sen ringde Tomas så fick han också vara med :D  Det var ganska så röjjigt!

Igår var jag inte helt pigg. jobbade 13-22, vilket var asjobbigt, men det ger mycket pengar som sagt! (Y)
Stängde med Mia och Wickan, så det var inga problem.

Det blev en helt okej helg. fast mycket var jag tvungen att tacka nej till tyvärr!
Snorris party tillexempel. och att vara i Ockelbo hela helgen med muf, något som Claes ringde och tjatade om att jag skulle med på X antal gånger förra veckan :P Men det passade liksom inte riktigt. tyvär.

 där är tre av mina icke-speceilla inköp, men ändå. egentligen kan inte jag ha sånna loreal-produkter som det rosa flaskan till mitt hår, eftersom jag har kreatinslingor i, så jag har andra produkter också, men den luktar otroligt gott! det är hur bra som helst. Är helt såld på produkter som luktar gott!!!
Sprayen i mitten köpte jag också för att den luktar så gott :D, mest det jag använder spray till faktiskt, för att det luktar gott :D haha doften påminner mig iallfall om usa, för då hetsade jag också den doften!!!!
längst till vänster är min bus till ansiktet, halvbra, den till kroppen är bättre!!!!
Här är mitt nya armband också, som jag älskar!!!!!
köpte det på ur&penn för mitt CarlJan 50% sms
 och det är mycket finare irl, men så är det väl med allt man fotar och lägger ut!
hm.

ja vad händer?
Väntar på att mamma ska komma hem, hon vill säkerligen äta lunch med mig innan jobbet , jag börjar klockan 2 idag. heltagg. värre är det väl att jag ska på kurs kl 7 imorrn bitti och måste därför åka 6.10-bussen :S När kliver man upp då liksom? typ  5.45?

Har fått så jäkla roliga sms av Cillan i helgen också, vi har smsat om Mats, och Anders och nu om en elev i hennes skidskola som heter Holger. haha. GULD,
saknar min prisch välidgt mycket faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0