you spin my head right round

Det blev faktiskt en lyckad kväll, och pigg är man, blev ingemycket dricka!
men det blev sent, sent som sjutton, så jag är väl lite trött om jag säger så, men vi brukar trycka i oss ohälsosamma mängder kaffe på våra muf-möte!
Undrar ni vad jag fortfarande gör hemma så missade jag bussen, ja det är sant!
Även solen har sina fläckar, men förklaringen är attt den var 4 minter förtidig, det kan den ju inte vara liksom!!!!
mötet börar 9, tappade nyss dvd-kontrollen på min mitten-tå, började blöda, har inte orkar undersökt det närmre, men aj!

måste kila till bussen snart igen, ska stå där vid hållplatsen ett bra tag täntke jag så man kommer med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0