Det är nog helt sant det faktiskt...

VIKTIGT!

Jag bör nog styra om min blogg lite.
Min blogg speglar ju inte alls mig själv just nu, utan fungerar mer som ett alterego.
Det kan ju iofs vara bra, men jag behöver ju inte överdriva, dom som inte känner mig måste ju tro att jag är blåst.
Det gick ju an förr, då var det ju bara nära vänner som läste :) Dom hade ju lite distans till det jag skrev och såg väl  troligtvis ironin så dom tog det med en nypa salt :D
Men nu måste jag tänka på både skola politik och jobbvänner. Då kan jag inte fortsätta såhär :)
Nåågot mer seriös får jag ta och bli iallafall :)



Arkansas, USA  -08
 


Du borde kanske tänkt på någonting mer än bara kicken idiot :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sofia!? vi tokgillar ju din blogg som den ääääärr!! förstår inte folk som läser bloggen, ironin i det hela då äre väl dem som är blåst?:)

2009-05-19 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0