do you feel like I feel?





När jag kom hem i förmiddags gick jag rätt ut på altanen och satt och solade ett par timmat. Ruggigt sliten. Somnade 5.20 igår natt och vaknade 4 timmar senare. haha skillat.
Lyckades i vilket fall som helst få till en skaplig färg, med undantag för där jag brännde mig, aaj. ;(
klockan fyra åkte vi hem till mina kusiner och grillade lite mat, satt fint, jag och Lina satt vid vattnet ett tag och såg en säl :D så nöjd.
Sen åkte jag och jobbade fyra timmar tills stängning. Melinda  var en aning mer sliten än mig, hahaha stackars barn. Vi kom också fram till,efter en anings tänkande att vi borde börja ägna mer tid åt varandra och mindre tid med det manskönade släktet, haha det här börjar bli illa (:

Åkte och hämtade ett stycke familj vid gävle strand och skjutsade hem, Amanda ringde och ville ha med mig ut, fudnerade starkt på att joina henne, bella och några fler, men jag känner mig bara så totalt jävla sliten, och tanken på att jobba 10-20 imorrn också gör inte saken bättre. Nä så nu ska jag snart sova, sånt jävla bra beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0