du är en nolla & jag din idol :)

Okej, ska försöka dra igenom min dag innan jag somnar för är så jävla trött
Började hos tandläkaren, min tand blev jättefin,
 före& efter   :D.
Sen jobbade jag, gick ganska fort.
Tillbaka till tandläkaren 16.30 för kontroll, sen gick jag på stan tills jag skulle vara på kansliet klockan 18.
Köpte lite nödvändigt till lördag, strumpbyxor & läppglans bland annat :) har kommit fram till att det nog blir helsvart klänning på lördag, typ nyårsklänningen?

Sen köptes lite onödigt också som ett sött hårspänne, ett linne och en kjol, och en eyeliner (den hade jag glömt bort)  tror inte det var något mer iallfall?

På kansliet höll det på att tryckas upp material för fullt, det är europaval på G people!!
sen blev det taxi upp till läkerol arena; jag, hampus, claes, ludwig och bengt-emil :D Vi spred vårt budskap lite snyggt till både glada och mindre galada människor :D


sen gick jag hem därifrån medans dom andra åkte bil till stan. Det var ju ganska nära hem till mig ändå, men det var så jävla kallt.
frös arslet av mig, kom hem och åt mat, läste lite sen la jag mig i sängen.


Vi kan höras imorrn istället, har mycket viktigt att ta itu med nu


adjö suckers och alla jävla fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0