Guess whos back?

Vart har jag hållit hus hela dagen?

Det kan man ju fråga sig! Först jobb såklart. Det var roligt, kan bero på kombon jag & Elin, vi brukar skrika mycket.
sen kom ju vår favvo expressen fredag ut idag. Så det var en bra dag!

Sen har jag och mormor varit på dansuppvisning på teatern! Det var Ackes dansskola som hade show och min kusin var med och dansade vals, jive och cha-cha. Så duktig så!!!
Hela alltihopa var faktiskt superbra! Höll på  mellan klockan 19 och 22 typ, men det kändes inte alls som så länge, det var fart och fläkt hela tiden !
haha min mormor var lite kul; Det kom ut ett gäng med lite hiphopstil och neonförger på kläderna och börjar dansa nån showdance/hiphop till  nån låt med typ Sean Paul.
Mormor vänder sig då till mig och frågar helt seriöst "Är det sådär ni dansar ute?" hahahha, jag bara log.

whatever. Måste styra lite detaljer. 
Imorrn åker jag till stockholm som sagt, så efter ikväll hörs vi inte förrän om ett dygn eller så :)
Jobbar först 7-16, sen går tåget 17.02. Kommer bli så jävla bra.



You taste just like glitter mixed with rock and roll 



Boys like you love me forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0