heyhey mitt i natten

Sorry för kass uppdatering :)
Ligger och funderar över förra inlägget. Det går liksom inte riktigt att beskriva hur underbart det var på den där upptakten!
Det var stämning, alla var glada, alla var vänn med alla (:. Det var späckat schema hela dagen! Festen på kvällen var också så jävla pepp! helt underbart iallfall.

Nu borde jag sova snart, är riktigt trött. Blev ju inte så mycket sova i helgen, Visserligen somnade jag&Kristina skapligt tidigt i Fredags, men vi gick upp tidigt på lördagen eftersom jag skulle vara där (på upptakten) innan 11 och hon skulle jobba ett par timmar. Ja, och lördagen kom jag ju inte i säng förrän typ halv 6 på morgonen, vaknade 10, tog tunnelbanan hem till Kristina igen! Vi låg i sängen och garvade ett tag åt våra galna kvällar som vi haft på varsitt håll.
Hon på vinfest i Rissne och jag med muf på hotell nortull :)
Vi hann inte ses så mycket på söndagen för kl 14 gick mitt tåg. Började jobba klockan fem till tio och jag kan säga att jag var helt slut som människa. sen upp klockan 6 imorse igen. GALET.
Imorrn kan jag iallafall sova ut.
Ska hem till pappa och äta mat på eftermiddagen. Träffa lillasyster litegrann!
Sen ska jag vara med Calle&Fredrik och kanske Cillan om hon får för sig att svara på mitt sms :D
Det blir fint det!
Onsdag ska jag mysa med Wickan sen är det DS-möte.

Nu ligger jag och myser i Fjellner-tröjan! Det är otroligt viktigt att ni röstar i Europavalet människor! Bättre att rösta än att inte rösta alls. jag bryr mig inte så mycket om hurvida ni röstar blått eller inte, det viktiga är att ni använder er röst!!
Själv ska jag kryssa Christoffer Fjellner. (M) Han verkar otroligt vettig.  Jag tycker han är värd min röst även fast jag funderat mellan en del andra kandidater också!
Skitsamma, jag tror dom flesta som läser inte alld är intresserade av mitt politiker-pladder.


Tänke bara avsluta det här inlägget med att JAG ÄR ANMÄLD!!!!
www.ungkandidat.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0