hold tight

Nu börjar jag bli klar med packning städning och dylikt, allt tar sån himla tid
Ska varva ner nån timme nu med lite té och dator i sängen.
sen blr det sova :)


Appropå ingenting ska jag köpa mig en parfym nu när jag åker.
Är ganska snål på sånt, ska jag var ärlig har jag bara köpt en parfym själv  i mitt liv :)
Resten har jag varit bortskämd och fått :) Alla parfymer är inte med på den här bilden heller såg jag nu, den är ganska gammal . Har Lacoste Touch of Pink också, som jag gillar.
För tillfället använder jag nästan bara britney. LOVE IT
Till saken, nu funderar jag iallfall på att köpa den här:
 
Jessica Simpsons FANCY
Jag tycker den är en riktig sommardoft :)

men vi får se hur det blir :)
Hett tips iallfall :)

puss  kram  gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0