KAMPANJ




Lite bilder från kampanjen idag.
den gick skapligt tycker jag. Vi samlades en hel del utanför kansliet kl 12.00 och gick samtidigt och förtidsröstade på stadsbiblioteket.
Så nu har man röstat för första gången. helt underbart :D Gissa vilken jag kryssade?
Sen delade vi upp oss och delade ut lite flyers med Christoffer Järkeborn, vi i muf-gävleborg stödjer som sagt  Järkeborn, och han var även på plats idag och var ute och kampanjade med oss :)

jag ser ut som ett offer men bilden är nice ändå. det var i vilket fall en mycket trevlig dag!
Höll på till strax efter två, avslutades med lunch på donken! TACK.

Just nu är jag HELT SJUKT OFATTBART sliten.
Vet inte riktigt hur det här ska gå.
Måste powernappa ett tag innan middagen kl 20.00
sen är jag tagg på feeeeeeeeeeeeeeeest&utgång :D :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaah jag skattar ihjäl mej...

2009-05-23 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0