KURERAR MIG

Har ägnat kvällen åt att kurera mig.
Jag ska bli frisk tills imorrn.
jag har (utöver det normala) :

Ätit/druckit: 3 piggelin 
- annan glass (för halsont)
- 9½ apelsin (seriöst)
- pepparmintste
- whisky x2 (ytterst lite, bakteriedödande)
- halstabletter
- massa vatten
- choklad för den goda hälsans skull.


jag har:
- Ångat ansiktet fritt från bakterier.
- duschat och skrubbat.
- desinfekterat hela mitt rum, slängt allt i tvätten, bäddat rent osv.
HÄR SKA INGA  BAKTERIER LIGGA KVAR OCH FRODAS.
men jag som gått natur borde väl veta att jag drabbats av virus, men vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Det är tanken som räknas.

" Virus är de minsta biologiska enheterna som kan infektera levande organismer. Virus brukar inte räknas som en livsform, då de saknar egen ämnesomsättning, utan beskrivs ofta snarare som "ett mellanting mellan liv och död materia". De kan inte föröka sig utan att infektera en levande cell.

Virus kan infektera alla levande organismer: bakterier, växter, djur och människor. Sjukdomar orsakade av virus kallas virussjukdomar eller mer vetenskapligt viroser. Det finns minst 600 virus som kan infektera människor.
Virus kan inte förflytta sig av egen kraft, utan förlitar sig på att det förr eller senare kommer i kontakt med en möjlig värdcell av rätt slag för just denna typ av virus. Virus sprids ofta via kroppsvätskor , direkt kontakt med smittokälla eller via luften".

Det mest tragiska är att man kan vartenda mening i den där texten utantill och innantill. haha

nej jag ska fortsätta min kurir. 
Det jag egentligen behöver är nog sömn.

Imorrn ska jag skriva klart min insändare.
appropå det, titta vad jag och broder såg när vi var ut och körde lite bil idag:

vi är bäst på kampanj.

NOG MED POLITIK FÖR IDAG.
men jag blev bara glad (:


Kommentarer
Postat av: BJ

oh baby baby almatissa, amatakare diofantissio

2009-05-22 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0