msn-konversation

Jonas säger:

jim och jag har vart tokfulla i tre dagar

sofia - säger:

jag gillar det!

Jonas säger:

jim är fortfarande full

sofia - säger:

braaa jobbat

Jonas säger:

jag glömde jim utanför min lägenhet

Jonas säger:

så han fick sova nån annan stans

Jonas säger:

jävlar va vi är taggade på i sommar!

Jonas säger:

klassferrba

Jonas säger:

det är en som signat mitt huve

Jonas säger:

det står "martin" på min hjässa
Jonas säger:

vi har citat idag som : "om jag är såhär full nu, hur illa vare igår?" //jim


HAHAAHA
så jävla underbart, bara naturare som super på det viset.


skitsamma, studenten var nice. appropå ingenting liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0