över till något roligare :)



Äntligen lite vettig update :D
har varit en bra dag förutom en redig översovning imorse :P Tur att  mamma skulle skjutsa mig för när hon ropade "Sofia är du klar att åka" klockan 6.45 så låg jag fortfarande och sov, haha började ju liksom 7.
Wickan  du hade blivit stolt över alla mina svordommar jag fick ur mig :)
Så jag gick runt och var snyggve på jobbet hela dagen. Tur att man är en såpass naturlig skönhet.

Det gick iaf fort men jag har varit jävligt trött hela dagen. Så himla skönt att jag är ledig imorrn, då borde jag  verkligen ner och klippa mig inför helgen!!!! men först ska jag sooooooova såklart, det var det jag skulle komma fram till :D
sova sova sova. Fortfarande trött sen helgen liksom, speciellt lördagen. haha jävla kväll.

Funderar på att beställa lite gejjer igen. var in på hm.com för någon dag sen och la jättemycket saker i korgen för skojjs skull, servern var nere och det stod inte när den skulle öppna igem, tur det, för det blev dyrt :)
Sen så har jag ju ett helt avsnitt av tonårsliv att kolla på också :D kom jag på nu. wuhu, kanske borde prioritera det först?
det och lite cocacola zeeeeero. nice
Sen ska jag knäppa kort på mitt nya fina linne som jag kommer bo i på Kreta. Fick hem taxfreekatalogen idag! Visste ni att man kan köpa sprit i bag-in-box? fyfan va farligt! :D JAG GILLAAAART.


Valbooorg,då halsade vi Asti, haha det gillade vi.

Jag är så  efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0