partykväll igen :)


Ikväll tänkte jag att vi skulle röjja gärnet.
Det får liksom bli som ett toppenavslut på den här otroligt braiga helgen :)
Köpte en klänning som jag tänkte ha på mig på middagen men den passade nog inge bra,
Får prova igen annars får jag panik :)
Nu ligger jag på sängen och bokstavligt pressaaar i mig chips för att hålla mig vaken, men borde nog sova istället.
En ynka liten timme kan jag sova :)
Sen blir det dusch&fix och mot staaaaaan.
Nej jag känner på mig att det här kommer blir bra. riktigt bra. 
dom här tre låtarna taggar jag till ikväll:
rap das armas
closer
no stressssssss

Sova var det, powernapp liksom :)
sen PEEEEEEEEEEEPP
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0