skor skor skor

Hängde på stan idag med min  wife to be Wickan.
Vi åt macka på nya waynes sen kollade vi runt lite innan vi mötte upp Sandra!
Då gick vi och fikade på samma ställe :D Blev kaffe och kladdkaka då :D supernice
Sprang runt lite själv på stan innan jag träffade dom där filurerna, hittade två par skor: ett par halv-gladiatoraktiga sandaler, och ett par jättesöta med kilklack och öppen tå.
Dom la jag undan! Har inga sommarskor överhuvudtaget!
Har bett mamma springa och lösa ut dom imorrn :) Skööönt. man måste ju ha lite variation på fötterna!
mina favorit-sommarskor som jag köpte i Polen förra sommaren tycks vara helt spårlöst försvunna! TRIST som fan. Deet var mina favoriter och jag kommer aldrig hitta lika fina och sköna :(
Dom passade verkligen till A L L T också.


Skitsamma för nu blir jag tvungen att köpa två par nya skor :) Vilken tjej tycker inte om det egentligen? :)

Skulle egentligen på bio ikväll, men skippade det,
Cillan skulle inte med och jag hade ingen lust att gå själv :D
Fick hem min cykel idag från Amanda också, SÅ NÖÖÖJD. Fick cykla hem :D Saknat min cykel jö


Vad tycker ni om min superba ipod jag lyckats få till då? :D Så jävla bra.
Blev partylåtar. För jag är tagg på LÖRDAG.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0