soft kampanj.


Softaste kampanjen igår. skulle mer vilja kalla det ett konstverk faktiskt.
som vi satt där på andra sidan och beskådade. haha.
Biblitotekschefen blev sur ett antal gånger och sen fick vi en tid vi var tvungna att lägga ner. 9.30 räckte bra.
I vilket fall som helst, As-soft.
Folke och Patricia låg & pussades på en filt medans jag, Hampus & Johan satt i en varsin solstol och drack pepsi, och åt kexchoklad.
Fast det hade varit mer röjj på morgonen tydligen, jag kom ju inte dit förräns runt halv 9. Jag förstår att dom var trött stackrarna. 
 
Sen gick jag upp till kansliet ett tag innan tandläkaren.
Vi hade fått in nya armband, bärs flitigt :D

"jag har redan röstat moderat"

ja skitsamma, sen blev det tandläkaren för att göra det sista med tanden sen fick jag gå med i frisktandvården, wuhu 3000 spänn fattigare :D (men det är bra att investera i sig själv)
Gick runt och var bedövad ett par timmar. Åt luch med mamma på Waynes. (ett försök till lunch)
Sen snabbis upp till mormor som fyllde år, tog med mig lila blommor, det gillar hon :D
Sen blev det jobb 14-22.15.
 
Vad som hände efter det ska jag berätta sen, blir så jäkla långt inlägg annars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0