som tror att man kan köpa vad som helst med stora bröst och bruna ben



Igår spårade ju gärnet, men det var ju helt fenomenalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gamla mys-låtar. kedjerökning och bag in box.Galet bra!!! 
Har lite diffusa minnen om dans i sängen, sång, skrik, kamerablixtar. hahaha you name it.
Åkte hem tjugo över ett. Blev ingen krog  alltså :D haha hoppas inte, var tvungen att kolla så jag inte hade krogstämpel imorse, hahah förvirrat. men jag hade ingen, vi var hos amanda hela kvällen, aaaaaaaaaaaw. Bara tjejer :D fast sen kom två killar tror jag, om jag inte såg dubbelt  :D så jävla kuuuuuuuuuuuuuul. Ge mig igeeeeeeeeeen
Jag är i vilket fall fortfarande full, jag vinglar när jag går.  Men det är väl så det ska va , eller vad säger ni?

Nu ska jag åka till valbo med mamma. Spendera lite pengar på materiella ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0