länge leve alliansen!

Alltså fasen vad jag älskar Lars Winnerbäck. Han är verkligen fucking fantastic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M å s t e g å p å k o n s e r t-begär.
jag fattar ingenting
söndermarken
pollenchock & stjärnfall
är tre nya favoriter som spelas oooooooooofta. helt underbart.
Som nu: kommer hem och är dötrött. Lägger mig på sängen, på med spotify och i med högtalarna till datorn och njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.




Har varit på Styrelsemöte. Gick ganska fort idag :) Började klockan 7 och blev klar runt halv 9.
Tyvärr delar jag icke med mig av vad som sades! :P
Innan träffade jag mamma& hennes kompis och fikade lite.
har fått hem skorna idag också :)
Kommer upp på bild imorrn kanske om det är någon som bryr sig!

Appropå imorrrn, vad händer?
BJ!!!!!!!? Skulle vi göra nåt eller? Bella eller någon som vet?  :D
Jag röstar nog för nattvard. det är viktigt att förtära det heliga vinet ofta.





alltså jag är stört trött nu. Blir sova inom en timme. No doubt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0