GREKLAND IMORGON

Debatt nu på tv 4, Mona sahlin vs fredrik Reinfeldt.

Ikväll har jag  varit och lyssnat på Christoffer Fjellner på Gävle konferens, trea på listan till EU-parlamentet. 
Fjellner är en otroligt duktig talare och personligen tycker jag han verkar väldigt vettig. Han fick  min röst när jag röstade till europaparlamentet.


SHUHU
Blir typ sista innan jag åker det här. Får bli ganska långt :D
Åker till stationen runt 5 imorrnbitti. Planet går runt 8. GREAT
Kommer hem igen fredagen 5 Juni.
Det bästa med det är att bästa Therese är hemma då :D



MIN  DAG: (varning för sjukt långt och ointressant, jag kände för det helt enkelt.) 

Började med ett akutbesök till tandläkaren, haha trodde att min rotfyllning spökade, men det var troligtvis nå bett-fel som gjrode att jag fick ont. Har ont när jag gapar? :P haha, kan knappt få in en macka i munnen.
Hoppas det går över likssoooooom. Måste. kunna. äta

Sen blev det valbo för hela slanten, Gick först runt med mamma och letade bikini till henne, sen joinade jag Wickan och Sandra :D
Köpte blandannat en kavaj inne på Carlings. Superbra för jag har letat efter en som sitter bra.
Det är så smart med kavaj för det funkar alltid!
Vi traska runt där ett bra tag.
Skön kombo dom där två; Sandra är snällast i världen medans Wickan är arg. hahaha.
Det är stabilt!  
Vi avslutade med ett besök på Donken. Efter att jag ätit upp alla Sandras pommes kom jag mig för att fråga "eller hade du spart dom till sist"  ;D Men det hade hon inte. Det satt i vilket fall fint. jag var hungrig.
Här publiceras nu en fruktansvärt vacker bild på oss.

Den borde ramas in. döda mig inte.


Ja, det har varit en händelserik dag. Inget löshår har jag kvar heller, GONE. Känns jättetomt! Tur att vi sätter i nytt om typ 10 dar. . 
Har fått med mig mycket fint hem. Svart bikiniöverdel, kavajen, en randig tröja, flipflops, organisk bodylotion (kanon, innehåller inget paraffinum tillexempel paraffinum=bensin, finns i typ allt, kolla själv) sen har jag hämtat ut min hm-beställning också, allt var jättefint :) Här nedan har jag knäppt en kass bild på några utav sakerna.


Ludwig den jäveln är på nyöppning på Laroy. Jag bad honom ringa och väcka mig halv 5 "då befinner jag mig nog på whiteroom" skapligt avis man blir. Själv kommer jag sitta på ett äckligt tåg och må illa.
Tur att jag fått lite nya låtar att fylla på telefonen med.
Hoppas pressbyrån på station är öppen sådär tidigt också, så jag kan köpa kaffe :O troligtvis inte.
"Du flyger väl från stockholm, ta tåget hit och joina och åk direkt till arlanda imorrnI want it bad. haha har du någon aning om hur mycket jag hade velat?
Nu när jag åker missar jag både Amanda&Bellas 39års-kalas och Party med Sandra, wix mfl på fredag. TRÅK.
Inte för att jag tror jag kommer få det så jäkla tråkigt, men ändå. Finns inget bättre än att umgås med vänner.

Måste nog sova ett par timmar nu, ganska slut i kroppen, har varit igång sen 7 imorse. Blev störd inatt också av två as som ringde mig klockan 3. haha fan va förvirrat samtal. jag tycker om er ändå :D

har kommit på att det ska bli förjävla skönt med semester, slippa alla stalkers och dylikt. Bara koppla aaaaaaaav.
Tänkte låna en intressant bok. man borde faktiskt ta sig för att läsa något mästerverk någon gång, typ som  SINGOALLA, av VICTOR RYDBERG. Vad tycker BJ om det? haha. ja ni...


min sista önskan är att alla, speciellt du ELIN läser igenom min insändare om varför jag röstar moderat i europavalet.
(Finns publicerad lite längre ner)


hejdå och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0