Retro glamour, hollywood, yes we live for the fameeeeeee



Gokväll babies
snart läggdags för mig.
Kopplar av med lite winnerbäck och djupa samtal med bells &  Wicks på msn. ;)
Har inte gjort ett skit idag förutom stan en snabbis och sen hem till Bella med bilderna från igår.
Känner mig ganska sliten. Inte så jävla roligt att börja klockan 7 imorrn kanske men vafan det är smällar man får ta :D
Nästa vecka kör vi ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG.
ska köpa ett par stekheta strumpbyxor.
Dom ska vi inte ta av och slänga på toan.
"Det är hett med bara ben" haha vafan.

Annars händer inte så jävla mycket faktiskt . :)
Är allmänt nöjd.
imorrn ska jag städa mitt rum. allmänn info.



Our hair is perfect
While were all getting shit wrecked
It's automatic, honey
But we got no money

Daddy I'm so sorry, I'm so sorry yeah
We just like to party, like to party yeah

Bang bang, we're beautiful and dirty rich



We live a cute life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0