det var magiskt, nu är det tragiskt.

Haha hittade blogginlägg från när jag bloggade på ungdomar.se
Jag hade fan inget liv, inget och ingen jag bryr mig om nu längre iallafall, tragiskt :)

I fredags var det först en shoppingrunda på stan! fort som fan brände jag 500 spänn men fick för det mkt fina ägodelar - materalist som man är-
jag och cissi hälsade på min babe på MQ, eller ne, men på stan när han var på g tillbaka till MQ ;D (that's right) yeij
jäkla gummistövlar till att försvinna ;D

väl hemma sen städade jag mitt rum ? I belive... sen duscha , fixa mig iordning, drog till amanda , sen vi till hanna & Lina , kolla på Man on Fire och dippa grönsaker = mkt lyckat.
X var ute och festade.
Efter filmen, kanske runt elva (?) åkte jag hem, vänta hemma på att X skulle komma förbi och hämta mig, för jag var ensamhemma och allmänt rädd :P sov ett tag, vakna av att min hunney hade kommit . <3
vi åkte hem till honom, klockan var runt 2, hos han åt vi kräftor och myste tills efter 3 ^^
då, myste vi ännu mera ^^, ;D
Lördag ; vakna, han skulle döma match klockan 12 tror jag... Vi var allmänt sega och trötta men kom ändock upp i tid .
jag åkte hem, gjorde inge speciellt .
sen till pappa vid 16.30 för skulle passa Sara, I love my babysis'
haha hon är sooo adorable.
Sen kom min babe ;D '
Vi tog sara med och skulle hyra film, men det var stängt, för Bomhus är en DÖD stadsdel utan liv.
trökigt värre. men när vi kom hem och hade fått sara att somna så var vi ändå så trötta att vi ändå inte orkat se på någon film ... (: (:
vi la oss för att vila på soffan, somna nästan. hihi
mamma hämtade oss klockan 1. allmänt sega och trötta var vi.
Vi åkte hem till mig, hämta min tandborste och myskläder. sen tog vi min cykel hem till han...
Kom dit 2 kanske .
ASTRÖTT somna nästan direkt . omg can't belive , sällan .
haha anyway
imorse myste vi till lunch
åt spagetti m köttfärsås och umgicks med A ;D 
X skulle döma match igen klockan två.
jag åkte hem och damsög mitt rum för jag har inget annat liv.
Kikade på "for love or money " bara för att det är bäst .

Nu har vi ringt till varandra tre gånger och börjat och avslutat samtal på msn ett flertal gånger denna timme för att vi längtar efter varandra. <3<3
Första natten på 5 dagar som jag kommer få somna ensam :(
tråkigt.
Ensam hemma är jag också.. :/ scarry ;D

Hm imorrn äre skola, jag ska upp tidigt för en gångs skull ;D
hoppas jag orkar , ska faktiskt sova nu. bara för att jag är trött.

(:

Sann kärlek kan inte döljas - 7/8-2005 - eternity <3
.

Jag fattar inte hur man orkade offra så pass mycket.  haha, vilken jävla tragedi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ditt liv verkar kul;) mysmysmys mys och mys:D tur att nya sofia trätt fram;)

2009-05-05 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0