All we want is hot hot.



Har fått väldigt många konstiga sms idag. haha
En del var väl ganska roliga. andra mer pinsamma, om jag säger så. 
Mest pinsamt var nog det från alex, skjut mig någon?
:D
Nu beställde jag hem lite prylar. kände att jag förtjänade det.
Bland annat en vit paljettklänning. sjukt snyggt.
Ser ut att bli en massa skojj i veckan! Kanon.
Uppsala på lördag skulle vara bättre än bäst faktiskt
TAGGA HELA VECKAN.
Imorrn är min enda lediga dag nu, sen jobbar jag på fram tills jag åker till Grekland nästa torsdag :)
Kommer bli sååå skönt. men det kanske jag inte ens behöver påpeka?
Imorrn blir det iaf lugn dag. Om nån vill följa med mig på stan och leta klänning så slå en pling :)

imorrn ska jag :
städa här.
köpa klänning & annat
träffa pappa lillasyster Sara och nya bebisen josefine :)
tandläkaren.

Sen ska jag komma ihåg att ringa lite samtal också. Bra att jag kom pådet nu iaf!



Im ready for the preasure.
The drama & the pleasure :)
Hating me won't make you pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0