ta ett steg tillbaka och tänk om :)

har ju egentligen redan berättat om min dag, blev lite mer päronkesoapelsin nu på kvällen. LIKEIT
Sen äter jag glass, länge sen som fan, det var ju ganska gott iaf :)
Skitsamma, allt är färdigpackat till stockholm så imorrn kan jag ha en chillkväll utan dess like :)
Det enda jag behöver göra då är att måla om naglarna för såhär kan man inte gå runt.
Avflagnat svart emo-lack, nä det går inte för sig. fult som fan,allt ska bort och dom ska filas neeeeeeeeeeeer
Nu blir det väl sex&the city antar jag innan jag ska sova, ska ju upp tidigt imorrn och jobba. :)
taggad på att jobba, jag börjar gråta när jag tänker på att jag bara har typ 2 ½ månad kvar på mitt älskade ica kvantum :(
Den dagen kommer inte va kul :(
Är det tragiskt när man börjar gråta för att man slutar jobba på ica? haha jag tor fan det. eller vad säger ni?

bra låt


Hoppas ni står ut till imorrn people. Sov så sött :)



Love me or hate me



 - either way I'm on your mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0