valupptakten!



HEEEY BABIIIIES
Har ägnat kvällen åt att ladda upp bilder från valupptakten på FB! Ni som inte är vänn med mig kan ju inte se dom, men jag tror att ni kan lyckas snoka rätt på dom ändå :) men för att bespara er tid, så kan jag ju vara snäll och dela med mig av ett fåtal här :)

 Det var stämning på norrmalmstorg
"alla vet ju att muf-killarna är dom snyggaste!" (och tjejerna också!!!) från vänster:
random, Martin (ledamot muf gävleborg)  Ludwig (ledamot muf gävleborg) eric, Lukas, Folke,Hampus (vice odrförande muf gävleborg) Patricia (vice ordförande MSU) och jag själv sitter ju också som ledamot i muf Gävleborg för er som inte har koll på det, så det här var en del av vår styrelse på bild :)
jag,eric, random.    Folke, jag& erik

Känns som jag ser lagom full ut, haha men det är väl som vanligt det!
jag & Patricia
 Jag tror klockan var 5 :D Så jävla dags att gå och sova.
Folke, Eric och våran Distrikts-ordförane claes :)

Nöj er med det :) Kommer ju komma fler allt eftersom :)
Typ någon ny bild i varje inlägg  kan jag tänka mig :)

valupptakten var i vilket fall grymm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 jag citerar Tony Larsson

"I lördags var det Moderatera Ungdomsförbundets valupptakt inför EU-valet den 7 juni. Riktig höjdar dag/kväll/natt måste jag säga, kunde inte bli bättre, stämmningen var på topp. Dagen börjades med att hela 450 muffare gick sjungandes ner till stan för att lyssna på vår egna statsminister Fredrik Reinfelt och såklart alla vassa kandidater till Europaparlamentet, sedan var det tillbaka till Nortull Hotell som gällde. Där var det fullspäckat schema hela kvällen, det inleddes med ett tal från Reinfelt sedan matades det på med ännu mer politik men dessutom humor från Martin Sonneby som var klockren hela kvällen. Runt kl nio var det sedan middag med underhållning sen var det party för fulla muggar, 450 pers i en och samma lokal, alla muffare dessutom, nej vet du vad det kan inte bli mycket bättre än så"

Det var väldigt många grymma talare och toppkandidater på plats faktiskt :) bland dom; Anna Ibrisagic, Niklas Wykman, Christoffer Fjerllner, Christoffer Järkeborn, Gunnar Hökmark! Det var väldigt intressant, speciellt om man är intresserad av politiken! alla var där , haha BLONDINBELLA var där :D Patricia fick en bild med henne och blev så nöjd :D

Det var iallfall en grym kväll. Fan va jag använder ordet grymm, kanske för att det beskriver så jävla bra.
jag hade så jävla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0