jag har bowlat idag

Jag gillar hets-klickningarna i hopp om uppdatering. Uppdateringen koooommmer så småningom, detär bara att hålla uuuuuuuut :) Ni vet att jag är duktig på att uppdatera.

var hos pappa och åt mat och lekte med sara  :)


HON ÄR JU SÅ FENOMENALT MYCKET SÖTNOS :)


Sen blev det träffa Cillan, Calle & Fredrik för lite bowling. haha så underbart. Jag var sämst och gjorde övertramp hela tiden. Mitt bästa var på 52p tror jag. :D Men det var jag fan nöjd med. Fick kämpa för att få till dom också. hahaha kass!
Det var mysigt att träffa Cillan, kändes som vi aldrig varit ifrån varandra :)
Det  var ju trevligt att träffa Calle&fredde också, fast det gör jag ju oftare :D
Vi hade iallfall så jäkla bra!

Kan ju tillägga att killarna vann.
Sen åkte vi hem till Calle med kinamat och massa godis och kollade på eurovision. Sen blev det lite youtube, gamla kort och annat skojj å det. haha. visste ni att om man går in på www.balle.se så länkas man till en helt sjuk sida som heter simmmaedhajar.se HHAHAAHA. Vem lägger upp nåt sånt?störda grejer på den sidan.
Kan ju konstatera att jag skrattat en hel del ikväll iallfall!
Ni ser tändaren på bilden som cillan håller i. Om man tände den så försvann ljudet på tvn, hände varje gång. roligt att ägna sig åt när dåliga bidrag sjöng. hahaha
jaja imorrn ska vi nog på bio, änglar & demoner blir det isf.
Så skönt att få med sig dessa grabz till uppsala.


Så nöjd bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0