you're classless, sleazy & freaky.

Ligger och äter chips&cola i sängen. så jävla behövligt. har skaplig huvudvärk :)
Men det är mysigt här, har bäddat rent och duschat, sen så ligger jag och kollar på en film på trean :)
soooft.
Åkte till valbo, blev bakis lagom tills vi kom dit, haha så då ville jag bara åka hem igen :P Men mamma och jag fikade på ikea sen gick vi runt lite också, men köpte inget :) Duktig jag!
Kom hem och åkte och hämtade min bror i Andersberg, han har skaffat flickvänn, så jävla söööt :) Stolt syster är jag!!! hehe aaaaaw. So sweeeet
Annars har det inte hänt så mycket, har röjjt på rummet så man ser mitt golv nu iaf, sen har jag småpysslat lite, och lagat mat med mamma. Vi grillade!

jag och min brorsa knäppte så jävla fula kort idag, hahahaha

haha enjoy

Här har ni förövrigt en jävligt pigg bild från igår.
hahaha. Alltså fyfan, helt obeskrivligt bra kväll. Vi glömde allt liksom.
Sen blev det så jävla spårat, ;) Det gillar viiiiiiii!!!!!!




vad ska jag göra nudå? kolla klart på filmen på tv. Sen sooooova bort all huvudvärk. <3
men kommer nog blogga lite till.  :D puss adjö så längeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0