In the heat of the night.




Mysig fest igår på söder, sen blev det slick för hela slanten.

Jag hade riktigt roligt.
Vi var ju riktigt många på förfesten också , typ lika många killar. dom fick inte va med på kortet :D
På slicken blev det riktigt sväääängigt framåt 1-tiden. öööös
haha jag tror faktiskt alla öste på rätt bra där ett tag, var skitmånga som man kände också! det är ju alltid kul! 



Sen blev det bort & sova, haha brukar ju kunna bli så när det gäller en viss person.typiskt, but I like it.
Imorse skulle jag upp astidigt, cyklade från A typ 6.40 haha why?

Kom till jobbet 7, skulle öppna 7.45. gaaah men då hann jag sminka mig lite så jag såg ut som folk samt dricka en massa massa kaffe för jag var DÖTRÖTT. Allså inte bakis eller så, för jag drack nästan inget igår, utan bara jättetrött och hängig, hade sovit lite + att jag vaknade jättetidigt imorse. Kl 4.40, snarkningar, HATAR det!  
Det hjälpte inte ens att drämma en kudde i huvet på personen i fråga. I went nuts.
Blev galen och kunde inte sova (:
Så jag var väldigt trött och hängig idag.
(Just nu ligger jag på sängen och är döförkyyld)
Min förkylning bröt ut på riktigt idag på jobbet runt lunch. var riktigt hängig. ILLA.
därav ligger jag här just nu istället för att vara ute och kampanja.
SÄMST
Det enda jag gladde mig åt idag var att Johan mådde lika kasst som jag, satt och snora på han och han gnällde över att han var så jävla trött och det gjorde ju jag med. 
Fan va vi beklagade oss och var förstående mot varann idag :D
Det var min ljuspunkt. Han mådde nog tillochmed ännu sämre. great.

Igår var iaf BRAAAAAAAAAAAAAA-DAAAAAAAAAAAG
kan skriva mer sen, citat från kvällen.
"Jag nämner färgen grööööööööööööön" Numera legendarisk mellan mig& BJ-Amanda-vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0