har seriöst tagit en timme att få ihop det här inlägget. distraction.com

Sitter och trycker i mig piggelin mot halsen. skitgott & jävligt effektivt vill jag tro!
Har varit en väldigt lugn kväll,skönt!
Sitter och skriver på en artikel om varför jag ska rösta moderat i euvalet.  Den kommer säkerligen publiceras iallfall i bloggen inom kort.
IMORRN BÖRJAR FÖRTIDSRÖSTNINGEN!
Det får ni inte missa.

r

hejja Friheten


Jag fryser, skitkallt i mitt rum. Ska ändå krypa ner i min säääng snart. lite mer glass bara. TJOCK :D
Imorrn kommer jag nog inte blogga något alls, ska va på förmiddagen isf.

På morgonen ska jag iväg på en grej med muf.
Sen är det tandläkaren kl 10. ska fortsätta rotfyllningen (Y)
Klockan 14-22 ska jag jobba.
Sen ska jag på Goya.
Torsdag är det jobb 7.45-16 sen direkt efter det ska jag iväg med muf igen. :)
så vi hörs väl typ torsdag kväll?
jag bara skämta :D Klart vi hörs innan det . allting går om man vill :D


Vi ses utanför biblioteket imorrnbitti?  :D
och på jobbet? :D
Och Goya såklart? :D
Vi ses överalllttttttt.



Godnatt med rolig bild, haha tycker jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0