kaffe med is

THANKS FOR MAKING ME THE CENTRE OF YOUR WORLD.
YOU'LL HAVE TO CLICK YOUR HEELS AND SAY "I NEED A LIFE, I NEED A LIFE"


Heeeeej
Idag var det en bra dag på jobbet.
Min baby wickan var ju där och rockade min värld  :D

Tiden gick asfort. Jag hade ingen röst. det var en gubbe som påpekade det.
"DU LÅTER INTE FRÄÄÄÄÄSCH" sa han, sen gick han. väldigt sur. haha
Sen var det en kille som blandade ihop mig och Melinda igen, det förstår jag verkligen inte?
Fick köpa halstabletter och knarka i mig under kvällen. Och glass på rasten såklart!
Då kändes halsen lite bättre :) Nu när jag kom hem drack jag något superthé också som jag köpte med mig från usa. kanon!
Planerar inte att göra något annat än att sova, har inte bestämt mig för om jag ska upp tidigt imorrn eller inte, men jag tror fan jag ska det. typ kl 9 eller nå. Ska i vilket fall som helst jobba 12-17.Soft. bara två jobbdagar kvar nu innan greeek. jag tror jag kommer kunna stå ut ;)
Lite mer winnerbäck nu, sen ska jag krypa under täcket. ska bli otroligt skööönt att sova i egen säng, sova i tid, sova hela natten. sova utan att ha festat helt enkelt. wuhuuuuuuuuuu

GODNATTT. puss&kram


Kommentarer
Postat av: wictoria

du rockar min värld ^^

2009-05-25 @ 01:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0