womanizeeeer baby

wuhu

Jobbat sista dagen innan 9 dagars ledighet nu. Soft!
Det var kul på jobbet som vanligt, Sandralicous babe var ju där tex. Då blir det alltid roligt :)

 :D

Efter jobbet åkte jag ner på stan, mötte upp Bella, Amanda mfl och köpte balhandskar åt bella, sen åkte jag tio-i-bussen hem igen :) Kort visit, typ en kvart?
skulle hämtat ut mina varor från h&m på ICA, men leveransen var försenad, tråååk, så det får bli imorrn istället.
Appropå imorrn så är det shoppingdag i valbo som gäller, med sandra och Wix(?) fabulous.
har skrivit en lång lista vad jag ska handla. Bland annat en ny svart kofta, den försvann i lördags och den som den är hemma hos är inte hemma. men så äääääär det.  
Det kommer bli kuul! Så himla mycket roligt som händer imorrn!!! :D :D
Can't wait

Ska fortsätta med lite viktigt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0