glidit runt och sett cool ut

Jag  älskar keso med päron och apelsin. Har precis tryckt i mig det.
Imorse pratade jag med Tessi på msn och imorrn(idag?) åker hon till Fiji i två veckor, sen vidare till LosAngeles och troligtvis så kommer vi inte höras förrän hon kommer hem 31 maj.  För hon kommer inte ha nå telefonnummer på fiji :(
Det sämsta är ju att jag inte är hemma när hon kommer, utan jag steker kroppen på kreta. Så vi  ses den femte Juni. Då blir det röjj här hemma igen :D Fan va jag ska krama henne dåå, galet mycket :)

Sen idag var jag på stan och letade efter skor.  Hittade inga. gaah.
träffade dom här två

Trevligt som vanligt! Dom har fått med mig på bowling nästa vecka. Det är inte många som får det! Jag föreslår tisdag?
För er som inte vet så är det dom som gav mig namnet PG, och som jag fick leopardklänningen av, hahahaa.

Sen  blir vi iallfall skolkamrater i höst. calle ska väl gå system i teknik och samhälle (STS) och fredrik ska gå It-teknik, medans det troligtvis blir kemiteknik för mig, beror ju förståss lite på vad vi kommer in på också! Men det ska väl inte vara nå problem :)
Jag har sökt tre civilingenjörsutbildningar till hösten; kemiteknik, STS och energisystem. 

Det är fan helt rätt att alla naturare blir antingen läkare eller ingenjörer :D haha

Tessi joinar ju också, miljö &vatten blir det för henne :D  
Dom flesta bra personer kommer börja på UU faktiskt . TAGGA UPPSALAAAAA. Jag längtar helt galet mycket tills jag börjar plugga.
Ska bli så jävla nice och tänk studentlivet? GALET
             Fick hem ett brev från kth angående sommarmatte för blivande studenter som sökt en högskoleutbildning som kräver kunskaper i matematik. Funderar stenhårt på om jag  ska läsa det under sommaren. Även fast jag läst Matte E liksom så tror jag det kan bli så jävla svårt på universitetsnivå!!!!
Det är en i varje fall en nätkurs, kurserna är ett nationellt sammarbete mellan flera av landets universitet & högskolor, www.sommarmatte.se, där kan ni läsa mer. :)




Appropå ingenting :
Om jag skulle få en film om mitt liv någon gång så skulle den här låten få agera soundtrack.
JAG ÄLSKAR DEN. den ger mig självförtroende och den har hjälpt mig genom mycket.


http://www.romantic-lyrics.com/lg14.shtml

Learning to love yourself is the greatest love of all :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0